بروزرسانی الگوریتم Google SEO یکی از تصمیمات اصلی که صاحبان استارتاپ باید بگیرند این است که آیا به SEO بپردازند یا نه. یکی از ملاحظات رایج هزینه سرمایه گذاری در یک کمپین SEO در مقابل بازده احتمالی است. مورد دیگر ، لیست دلهره آور اصطلاحات جستجوگرها است که ممکن است تازه واردان به تجارت الکترونیکی و صحنه وب سایت را تحت فشار قرار دهد. اگر شما یک کارآفرین آنلاین جدید هستید اما از مزایای سئو اطمینان ندارید ،
این مقاله برای شما مناسب است! در اینجا برخی از دلایل مهم بودن SEO آورده شده است و چرا شما باید آن را به عنوان یک روش بازاریابی در نظر بگیرید. سئو نسبت به سایر روشهای بازاریابی آنلاین هزینه کمتری دارد. همچنین در مقایسه با سایر تکنیک ها مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات پرداخت با کلیک و بازاریابی از طریق ایمیل ، نرخ پاداش بالاتری را ارائه می دهد.
اگرچه ممکن است شما برای پوشش دادن به برنامه ریزی اولیه SEO و فرایندهایی که شامل طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و راهبردسازی است ، نیاز به پرداخت مقدار قابل توجهی داشته باشید ، اما می توانید نتایج سریعتر و بلندمدت را بدست آورید.
“من نمی توانم فرمول موفقیت را به شما بدهم ، اما می توانم فرمول شکست را به شما بدهم. این است: سعی کنید همه را راضی کنید.”
– هربرت بایارد سووپ
استراتژی های SEO
پیاده سازی استراتژی های SEO به شما کمک می کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) از رتبه بالاتری برخوردار شوید. این بدان معنی است که وقتی مشتریان هدف شما محصولات و خدماتی را که صنعت شما ارائه می دهد جستجو می کنند ، احتمالاً وب سایت شما را پیدا می کنند. وقتی به طور مکرر در SERP ظاهر می شوید ، کاربران از سایت و تجارت شما مطلع می شوند. این امر شانس فرود مشتری های بالقوه در صفحات وب شما را افزایش می دهد.
سئو استراتژی تبلیغاتی مقرون به صرفه است
یکی از مولفه های مهم سئو به نام سئو خارجی است که تضمین می کند که کاربران صفحات خارجی یا رسانه های اجتماعی می توانند وب سایت شما را پیدا کنند. بهینه سازی برای جستجوگرها ، پتانسیل سایت را برای جلب مشتری از سیستم عامل های دیگر غیر از موتور جستجو افزایش می دهد. به عنوان مثال ، وقتی مطالب و پیوندهای خود را به صفحه خود در فیس بوک یا توییتر ارسال می کنید ، می توانید وب سایت خود را تبلیغ کرده و مشتری بیشتری جذب کنید.
یکی از اهداف اصلی سئو ، جذب مخاطب مورد نظر از طریق جستجوی ارگانیک است. تعداد بازدید کنندگان سایت شما بر میزان فروش و اشتراک شما تأثیر می گذارد. همچنین باعث بازاریابی محصولات و خدمات شما می شود. افزایش ترافیک ورودی همیشه برای تجارت خوب است زیرا برابر با فرصت های تبدیل بیشتر است.
ابزارهای مرتبط
برخی از ابزارهای مرتبط با SEO مانند Google Keyword Planner و Google Analytics داده های کمی را برای کمک به شما در درک بازار خود ، تجزیه و تحلیل روندها و شناختن رده بندی رقبا ارائه می دهند. این به شما کمک می کند کلمات کلیدی محبوب و ارزشمند را شناسایی کنید ، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که چگونه محتوای خود را ساختار یا اصلاح کنید.
همچنین به شما اطلاعاتی در مورد رفتار بازار خود مانند موقعیت مکانی ، زمان فعالیت ، تعداد دفعات جستجو ، فناوری های استفاده شده ، تنظیمات برگزیده محصول و غیره می دهد. همه این معیارها برای کمک به شما در شناخت مخاطبان ، نیازهای آنها و انتظارات آنها مفید است.