روند بهبود محتوای وب سایت شما چگونه است

اهداف خود را تعریف کنید
بارها از خود بپرسید با وب سایت خود چه چیزی می خواهید به دست بیاورید؟ و دقیق تر ، برای هر صفحه از وب سایت خود چه اهدافی را تعیین کرده اید؟ هنگامی که می دانید هدف شما چیست ، می توانید نسخه کتبی و محتوای تصویری را در صفحات تنظیم کنید تا تصویر با اهداف وب سایت شما متناسب باشد.

این چه مفهومی داره؟ این بدان معناست که محتوای شما باید با اهداف شما متحد باشد ، و نباید در این مسیر حواس پرتی های جانبی یا نوعی چرخش اشتباه ایجاد شود. راه رسیدن به مقصد مورد نظر را در وب سایت خود روشن و به راحتی قابل دسترسی کنید.

کاربران وقت ندارند و تلاش می کنند تا محصولات یا خدمات ارائه شده خود را به راحتی پیدا کنند. بنابراین ، با پیشنهاد خود صریح باشید ، مزایایی را برای کاربران / مشتریان / مشتریان خود اختصاص دهید ، شرایط استفاده خود را به زبان ساده توضیح دهید و منتظر باشید تا این اتفاقات روی دهد. و مطمئناً اتفاق خواهد افتاد. طراحی هوشمند UI / UX و طراحی وب سایت بی نظیر نیز ممکن است در اینجا کمک کند.

کاربران خود را بشناسید
وقتی برای وب سایت خود نسخه ای می نویسید ، باید بدانید که برای چه کسی می نویسید. بدون اینکه مخاطب مورد نظر شما را در ذهن خود داشته باشید ، نمی توانید خیلی از مطالب معنی دار ایجاد کنید. بنابراین ، آن شخصیت را تجسم کنید و متناسب با آن نوشتن را شروع کنید.

همین امر در مورد یک فرآیند طراحی وب نیز صدق می کند. چیدمان صفحه اصلی ، نوار پیمایش ، ویترین ویژگی ها ، توضیحات محصول ، فرم های خرید و حمل و نقل ، پست های وبلاگ و همه موارد دیگر ، باید از مسیری منطقی استفاده کند که کاربران شما هنگام سفر به وب سایت شما می خواهند از آن استفاده کنند.

اشتباه کنید
قبل از عمومی کردن همه چیزهایی که در وب سایت خود قرار داده اید ، بررسی کنید ، دوبار بررسی کنید و سه بار بررسی کنید. احتمالاً کاربران قصد ندارند خطاهای دستوری ، خط مشی ها و سایر اشکالات موجود در محتوای شما را ببخشند. اگر خطاهای تایپ زیاد در صفحات وب شما ظاهر شود ، کاربران مایل به ترک سایت شما هستند ، زیرا آنها مایل به مرور وب سایت شرکتی نیستند که باعث اشتباه می شود.

قابل اعتماد باشید
این مسئله ما را به نکته بعدی می رساند – شما همیشه باید سعی کنید با استفاده از نگارش متن و همچنین محتوای تصویری و سایر مطالب موجود در وب سایت ، اعتماد کاربران خود را جلب کنید. بنابراین ، سعی نکنید چیزی را نشان دهید که صحیح نیست و یا قول چیزی را بدهید که نتوانید تحقق بخشید. صادق باشید ، چشم انداز حرفه ای خود را بیان کنید ، در مورد محصولات و خدمات خود شفاف و واضح باشید و کیفیت محتوا را در بالاترین سطح حفظ کنید. وفاداری کاربر به شما راه می یابد ، به ما اعتماد کنید.

آن را به روز کنید
اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات وب سایت شما دقیق و به روز شده است. برای مثال اگر آدرس دفتر را تغییر می دهید ، فراموش نکنید که آدرس را در وب سایت خود تغییر دهید. این شامل سایر اطلاعات مهم دیگر نیز می شود.

اگر بخش وبلاگ خود را در وب سایت خود مدیریت می کنید ، باید به روزرسانی های منظم را نیز در نظر بگیرید. منطقی نیست که چندین پست وبلاگ خود را در طول یک سال در وب سایت خود قرار دهید و سپس آن را متوقف کنید. درعوض ، می خواهید مقالات باکیفیت ، آموزشی ، الهام بخش و متناسب با مخاطبان خود منتشر کنید. بسته به مباحث و طاقچه های شما ، می توانید هر روز یا یکبار در ماه پست های وبلاگ منتشر کنید ، اما همیشه باید در بروزرسانی ها سازگار باشید.

در مجموع
به سادگی داشتن یک وب سایت کافی نیست. ارائه وب یا فروشگاه الکترونیکی شما باید به خوبی مورد توجه واقع شود ، نتایج مورد انتظار را به همراه داشته باشد و همراه با ویژگی های کاربردی و صفحات فرود هدفمند ، یک تجربه لذت بخش را برای کاربران فراهم کند. اگر مشکلی پیش نیاید ، ممکن است مشکل در محتوا باشد ، چه نوشتاری و چه تصویری.

به همین دلیل امیدواریم که بتواند این نوع لیست سریع راهنمایی در مورد چگونگی بهبود محتوای وب سایت شما برای شما مفید باشد ، تا ارزش بیشتری را به صفحات وب شما وارد کند. اگر فکر می کنید تنظیم مجدد مطالب موجود بسیار دشوار است ، ممکن است زمان آن باشد که طراحی مجدد وب سایت را در نظر بگیرید. بعضی اوقات ، یک ترکیب کامل ممکن است باعث تغییر دلخواه شود.

مقاله های بیشتر

طراحی وب

فریم ورک چیست ؟

فریم ورک FrameWork که در اصطلاح یک چارچوب نرم افزاری گفته می شود مجموعه ای است از کتابخانه های برنامه نویسی و احتمالا مجموعه ای